CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Mereka sangat cool!!!

Saturday, May 16, 2009

BESH!! \(^.^)/

Tepat jam 3.50 a.m...
aku telah menunaikan hajat nafsu aku yang bergelojak ini...
Hendak menyudahkan bacaan novel yang telah aku mulakan dari semalam lagi..ho3

Nukilan terbaru Mr Ramlee Awang Murshid..MIKHAIL..
Disebabkan aku adalah peminat hasil penulisan beliau...dan disebabkan juga ceritanya yang sememangnya menarik...
Aku kasi 4 bintang..hu3
Secara jujur..penulisan thriller beliau..sukar dijangkakan..dan adakalanya tak terjangka langsung..
Kadang kala juga sejak dari awal lagi..aku akan target watak-watak minor sebagai penjahat dalam novel beliau..ha3
Best..setiap chapter semakin menarik....
Cubalah baca..hu3


Ending yang menyentuh kalbu..:P

p/s-Selamat Hari Guru buat semua guru-guru yang pernah mengajar dan mendidik ku..



jom comments

4 comments:

ratu syahadah said...

cite ni kak hajar dah baca lama dah..kira ewan lambat la.kak hajar ada semua novel Ramlee Awang Murshid ni.best kan

Kotak Hati said...

hu3
mestilah lambat..
dah lambt g book store...he3
memg besh!!
hu3

Hafeez Darraji said...

pergh lame tak bace buku ramlee awang murshid...cni mane bole jmp...hahaha

Kotak Hati said...

Ish3
cian ko afiq..
nanti balik msia..
bacelah puas2
skrunk score btol2..he3