CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Mereka sangat cool!!!

Sunday, June 21, 2009

No turning back!!!

Salam keputusan..

Kejadian ini berlaku..
Pada khamis lepas..
Tatkala sedang aku enak menikmati hirupan sup campbell's..
tiba-tiba..
ada seorang makhluk yang tak tahu malu..
tanpa salam...
menaip..

"RESULT DAH KELUAR..."

Begitu sahaja..
Tanpa ada belas kasihan!!!
Aku yang membacanya..
Tersedak kesakitan!!!
Sakit hidung aku dibuatnya..
Mana taknya...
gara-gara terkejut..
Hidung aku juga turut merasai kelazatan sup campbell's!!!
eewwww...
Yucks!!!
hahahahahah...

Kejam sungguh!!
langsung tak beri peluang untuk aku BERSEDIA..
hu3..

Apa lagi...
Cepat-cepat aku surf portal pelajar..
Masa ni..
aku hanya mampu bertawakal..
Berapa pun yang bakal aku perolehi..
Sebenarnya setimpal dengan usaha aku yang tak seberapa pun..
hi3

Keputusannya..
Jeng-jeng-jeng...(tersangatlah tak cool k?? hahhaha)

Alhamdulillah..
It was beyond my expectation..
Im expecting the worst..
Yelah..
Setelah apa yang aku lalui...
Semasa semester 2 yang sememangnya macam haram jadah...
Dan setelah dunia aku telah diterbalikkan berkali-kali..
Yup..my 2nd semester was totally disaster!!!
I cant ask more...
I deserved what i got..

Dan..
Sekarang aku cuba untuk mencari biasiswa yang boleh aku pohon..
Dengan result aku yang tak seberapa tu..
Harap-harap..rezeki memihak ku..
Bukan apa..
Aku takut terbeban dengan hutangku terhadap PTPTN..

Sekarang..
Aku perlu bersedia untuk menghadapi semester 3..
Tak perlu ditoleh lagi perkara yang lepas..
Things getting harder and tougher..
But what ever it is..
I know..
Mama..abah..my family..
even my frenz..
they will be there..
when ever i need them..
ngee~~~...

p/s- kepada sahabat-sahabatku..tahniah dengan result masing2..see u guyz next sem..soon!!



jom comments

jom comments

11 comments:

miEz haNeM said...

tahniah gak buat kamu:) amacam result?

azzaliena suziantie said...

gara-gara terkejut..
Hidung aku juga turut merasai kelazatan sup campbell's!!!
eewwww...
ewwwww....
hahahahaa
but congrats yaaa

Judiene said...

oit nasty
i think u result is better than mine
remember back at KMK?
u always better than me
hahaha
congrats to u bro!
(altho i dunno exactly how gud ur rslt is)

aphids said...

tahniah...hahaha
bole la blanje aku steambot...
hahahaha...yeah!!!

Kotak Hati said...

to kak hanem:

tenkiyu akak...
hu3..
result sye..
boleh la..
:)
syukur...

Kotak Hati said...

to azza-

thanx a lot..he3

to judien-so-nasty:

hahhaha..
pandai2 je ko...
bukan ko lg gempaq dr aku ke
kui3

Kotak Hati said...

to aphids-

wei afiq!!
aku mintak ko blanje aku steamboat dulu!!
x aci..
waaaaaaaa.... :P

sHaH said...

tu la..
jgn main mesej time makan...
kan da masok idong..

bro, congrats for the result.(walaupun aku tak tau tapi aku buat2 tau je la.. hahahaha)

ko blaja mana ek?

Duke Luce Dell'amore said...

ape r yg mnarik tu??biasa2 jew..
just kisah2 yg berkaitan ngan hidup i je..

WanIE GhaZaLI said...

congrats dong syg!!

Kotak Hati said...

to shah:

bukan salah akulah..waaaaa :P

to wanie:
thanx..hi3