CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Mereka sangat cool!!!

Wednesday, May 13, 2009

Tak tersangka...\(*.*)/

Blur aku sebentar...ha3

Semasa aku hendak menyidai pakaian yang tersangatla banyak tu..tiba-tiba aku terdengar loceng rumahku dibunyikan..

Aku pun pergilah dengan harapan kawan aku yang datang..tetapi sangkaan aku ternyata meleset..ish3..Yang ada hanyalah seorang lelaki yang kemas berkemeja dan bertali leher..alamak!! direct selling ke?? Dahla tinggal aku seorang je kat rumah nie..takut jugak la..

Selepas tu terus aku cakap yang parent aku tak de kat rumah..and then..dia tergelak kecil..(kenapa pulakla dia tergelak? aku tersalah cakap ke??)

Memangla aku tersalah cakap..rupa-rupanya dia adalah wakil dari salah satu anak syarikat TV3..(Primeworks studios or formerly known as grand brilliance production)

Tujuan dia datang nak bincang pasal kebenaran nak menggunakan rumah aku sebagai set pengembaraan drama produksi mereka yang terbaru..

Kali ini aku pulak tergelak kecil..yela macam manala rumah aku nak dijadikan set pengembaraan..bukannya mewah macam rumah-rumah orang lain..

Then lelaki tersebut memberikan kad business dia..dan dia minta nombor telefon parent aku..aku pun kasilah...

Kalau kalian nak tahu..set pengembaraan drama terkenal SPA Q juga dijalankan di kawasan Sg Buloh..dan beberapa drama yang lain juga dijalankan di sekitar kawasan Sg Buloh..

Hurm..yang pasti parent aku tak bersetuju dan tak berminat dengan tawaran tersebut..lagipun..kami berpendapat mungkin mereka hanya berniat hendak meninjau rumah-rumah yang terdapat di kawasan ini sahaja..



P/s- Home is our privacy...



jom comments

2 comments:

ratu syahadah said...

haha.mama shazwan risau nanti anak2 dia buat bising.nak lagi si afiq tu.nnti dia lak yg nak masuk berlakon.

Kotak Hati said...

tula
hu3
lagipun..bukanla besh sngt pun he3